کد خبر: ۶۸۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۸۴۱
رئیس‌جمهوری فیلیپین با بیان اینکه هیتلر میلیون‌ها یهودی را کشت تأکید کرد او هم معتادان کشورش را سلاخی خواهد کرد و به هیتلر فیلیپین مشهور خواهد شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: «رودریگو دوترته» رئیس جمهور فیلیپین ضمن تشبیه خود به «آدولف هیتلر» رهبر نازی‌های آلمانی اعلام کرد قصد دارد میلیون‌ها شهروند معتاد به مواد مخدر در این کشور را اعدام کند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» دوترت با بیان اینکه از نابود کردن معتادان «خوشحال» خواهد شد گفت منتقدان او را مطمئنا به «پسر عموی هیتلر» تشبیه خواهند کرد.

وی با اشاره به هلوکاست و ادعای اینکه هیتلر میلیون‌ها نفر را کُشت گفت: «سه میلیون معتاد به مواد مخدر (در فیلیپین) وجود دارد و خوشحال می‌شوم همه‌ی آنها را سلاخی کنم!»

رئیس جمهور فیلیپین با بیان اینکه «اگر آلمان هیتلر را داشت، فیلیپین هم...» و به خودش اشاره کرد و ادامه داد: «شما قربانیان مرا می‌شناسید. می‌خواهم همه آنها مجرمان باشند تا به همه مشکلات کشورم پایان داده و نسل آینده را از تباهی نجات دهم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: