کد خبر: ۶۸۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۷۱۵
فریب مدیر برنامه رحمانی را نخورند؛
باشگاه استقلال بی توجه به ادعای مدیر برنامه هافبک ناموفق این تیم، اعلام کرد این بازیکن باید بخشی از مبلغ قراردادش را کم کند.
به گزارش خبرداغ، روزی که هیات مدیره باشگاه استقلال به درخواست وزیر ورزش شروع به رایزنی با بازیکنان این تیم برای کسر مبلغ قراردادشان کرد، مدیر برنامه بختیار رحمانی و کاوه رضایی اعلام کرد این دو بازیکن کاری با فرشید باقری، علی قربانی، سید مهدی رحمتی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری و امین حاج محمدی که تصمیم گرفته اند تخفیف بدهند ندارند و تا ریال آخر مبلغ توافق شده را می خواهند چون اگر به استقلال نمی آمدند، همین پول را از تیم دیگری می گرفتند.

 

اما باشگاه زیر بار نرفت تا این که مدیر برنامه بختیار اعلام کرد رحمانی از ام صلال قطر پیشنهاد دارد. دیروز هم اعلام شد السیلیه قطر نیز برای بختیار دعوتنامه می فرستد اما باشگاه بدون توجه به این پیشنهادات قطری و دعتنامه هایی که هنوز ارسال نشده مصمم به کسر مبلغ قرارداد بختیار و کاوه رضایی است.

 

در این خصوص یکی از اعضای هیات مدیره استقلال گفت: «ما که هنوز دعوتنامه رحمانی را ندیدیم و خبر نداریم اما اگر ده تا دعوتنامه رسمی هم از قطر داشته باشد، باز باید مبلغ قراردادش را کم کند. این باید شامل حال کاوه رضایی هم می شود.»

 

با این حساب اختلاف مدیر برنامه مشترک کاوه و بختیار با باشگاه استقلال ادامه دارد.

رادنیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: