کد خبر: ۶۸۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۶۳۲
وزارت ورزش نمی گذارد افاضلی به کادر فنی سرخ ها اضافه شود؛
مسئولان وزارت ورزش و جوانان مخالف اضافه شدن مرد مدنظر سرمربی پرسپولیس به کادر فنی این تیم هستند.
به گزارش خبرداغ،برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس این روزها در تعطیلات است اما حالا که او کشور را ترک کرده خبر رسیده که در هفته های گذشته یک درخواست از مسئولان باشگاه داشته است. درخواستی که البته با مخالفت جدی وزارت ورزش و جوانان روبرو شده است.

 

برانکو علاوه بر کریم باقری و پانادیچ برانکو تصمیم داشت تا هومن افاضلی را هم به جمع کادرفنی تیم اضافه کند. اتفاقی که به نظر پس از مطرح شدن در وزارت ورزش با مخالفت شدید آنها روبرو شده است.

 

برانکو رابطه ای صمیمانه با افاضلی دارد و از همه مهمتر اینکه او مخالف سرسخت کارلوس کی روش است! فارغ از این داستان ها باید گفت که رابطه این دو مربی باعث شده بود تا برانکو احساس کند که افاضلی می تواند به تیم پرسپولیس کمک کند اما مسئولان باشگاه پرسپولیس با این درخواست مخالفت کرده اند.

 

آن هم به دلیل اینکه از وزارت خانه دستور رسیده است که نباید چنین کاری انجام شود. بر اساس این خبر دلیل مخالفت با این کار قیمت بالای اعضای کادر فنی عنوان شده است. آنها برای این عقیده هستند که اگر فردی از کادر فنی جدا شود می توان روی این موضوع ورود کرد.

 

افاضلی فصل گذشته هم به یک قدمی نیمکت پرسپولیسی ها رسید اما اتفاقاتی افتاد که مانع از این کار شد. حال باید دید که اگر برانکو اصرار زیادی به آمدن این مربی داشته باشد آیا حاضر می شود یکی از دستیاران خودش را کنار بگذارد یا نه؟

بولتن
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: