کد خبر: ۶۸۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
تعداد بازدید: ۵۱۸
معاون رییس جمهور در دیدار از پروژه اتوبان همت,آنرا برنامه ای استثنایی خواند و خواستار سرعت بخشیدن عملیات عمرانی شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین البرز ،صبح امروز دکتر نوبخت در دیدار از پروژه اتوبان همت,آنرا برنامه ای استثنایی خواند و خواستار سرعت بخشیدن عملیات عمرانی شد.
معاون رییس جمهور در این بازدید که با حضور استاندار و معاونین عمران و شهرسازی انجام شد,نوبخت دولت را آماده مرتفع ساختن مشکلات پیمانکار دانست.
وی افزود :دولت تعهدات خود را در زمینه تصویب بودجه و تامین منابع مالی انجام داده است و اگر عملیات ساخت سرعت بگیرد پیش از پایان سالجاری قابل تردد خواهد بود.
دکتر نوبخت گفت:ما به پیمانکار اعتماد کامل داریم و می خواهیم برای گشایش مسیر در اسرع وقت اقدام کند.
وی خاطر نشان کرد :چنانچه برای تعطیلات نوروزی پیش رو دو لاین رفت و برگشت به شمال کشور البرز,راه اندازی شود رضایت و خواسته مردم جلب خواهد شد.
گفتنی است ۷۵خانوار همچنان در مسیر تملک هستند ومشکل دکل هتی برق هم بر قوت خود باقی است.
طی تعطیلات اعیاد مبارک گذشته هفت و نیم میلیون نفر از اتوبان کرج گذر کرده اند.
اعتبار این بودجه در گذشته به صورت ۵۰درصد فی مابین پیمانکار بهار دیمه و دولت بود که با افزایش اعتبارات سهم دولت به هفتاد درصد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: