کد خبر: ۶۸۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
تعداد بازدید: ۴۰۸
محسن ربیع‌خواه یکی از بازیکنان جدید پرسپولیس است.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ ربیع‌خواه یکی از بازیکنانی است که حضورش به خصوص در ترکیب فیکس برانکو، حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت. با رفتن محمد انصاری به قلب دفاع و مصدومیت آرام‌طبع، این ربیع‌خواه بود که زیر بار مسئولیت سخت قرار گرفتن در سمت چپ دفاع به او سپرده شد. او در دربی هم فیکس بود تا این بازی جدی ترین محک برای او تلقی شود. مدافعی که از دید کارشناسان تا اینجای کار بد کار نکرده‌است و حداقل تقریبا بدون اشتباه بازی ظاهر شده‌است. ماندن در ترکیب فیکس برانکو هم نشان از همین مسئله دارد.

محسن ربیع‌خواه نه درباره خودش و نه درباره حرف و حدیث‌هایی که پیرامون حضور او در پرسپولیس بود، هیچ صحبتی نکرده‌بود. روزنامه پیروزی چاپ امروز از قول او حرف‌های جالبی نوشته‌است. اینکه ربیع‌خواه شایعه رابطه فامیلی‌اش با مدیران باشگاه را رد می‌کند. دلیلی که خیلی‎ها عامل حضور او در پرسپولیس دانسته‌بودند اما از سوی خودش رد شد و ربیع‌خواه حتی گفته که این حرف ها انگیزه او را چند برابر کرده‌است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: