کد خبر: ۶۸۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
تعداد بازدید: ۳۷۷
رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: میانگین حجم معاملات در کشور در نیمه اول امسال صعودی نبوده اما امیدواریم در ماههای آتی رشد معاملات مسکن از تهران به شهرهای بزرگ و مراکز استانها تسری یابد.
به گزارش خبرداغ به نقل از بازار مسکن تهران رونق گرفتخبرگزاری مهر: حسام عقبایی افزود: وضعیت معاملات درشهر تهران طی شش ماهه اول سال رو به رشد بوده است، براساس آمار به دست آمده، در شهریور ماه ۱۵ هزار و ۳۷۲ قرارداد خرید و فروش و ۱۹ هزار و ۳۹ قرارداد اجاره به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: ۵۰ هزار و ۶۳۲ قرارداد خرید و فروش و ۶۱ هزار و ۷۱۸ قرارداد اجاره که جمعا ۱۱۴هزار و ۱۳۹ قرارداد  است،  در سطح کشور  و ۳۴ هزار و ۸۳۰ قرارداد در تهران طی شهریور ماه  به ثبت رسیده است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به بهبود معاملات طی ماههای گذشته، اظهار کرد: از فروردین تا شهریور، بطور نسبی هر ماه شاهد افزایش حجم معاملات در تهران بودیم.

عقبایی بیان کرد: پیش بینی می شود که تا پایان زمستان این رشد معاملات به شهرهای کوچک و شهرستان ها برسد و شاهد افزایش معاملات مسکن در کشور باشیم.

وی درباره وضعیت قیمت مسکن طی ماههای آینده بیان کرد: تا پایان سال ثبات بر قیمت ها حاکم است و  تغییر خاصی دراین زمینه نخواهیم داشت چون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورهای اسلامی شهر قرار داریم بنابراین تا پایان بهار ۹۶ هم قیمت ها ثابت خواهد ماند ولی حجم معاملات افزایش می‌یابد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران اضافه کرد: فصل اصلی نقل و انتقالات از خرداد تا پایان شهریور است و با آغاز فصل پاییز، مراجعات برای رهن و اجاره کاهش می یابد ضمن اینکه شاهد کاهش ۳ تا ۴ درصدی اجاره‌بها خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: