کد خبر: ۶۸۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۴۲۱
دكتر مونسان: با نو آوری و خلاقیت باید سطح خدمات در جزیره کیش را به عالی ترین درجه برسانیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا،  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دوشنبه شب در مراسم تجلیل از کارکنان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و بازنشستگان نیروی انتظامی با تبریک عید سعید غدیر خم عید بزرگ ولایت و امامت و با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: نیروی انتظامی وظیفه مهم تامین امنیت در داخل کشور را بر عهده دارد و دایره فعالیت آن بسیار گسترده است و بخش های زیادی از جامعه و زندگی فردی به نوعی با فعالیت این نیرو مرتبط است. 
دكتر مونسان به ویژه بودن جزیره کیش به عنوان یک مقصد پر تردد گردشگری اشاره کرد و گفت: به دلیل وجود گردشگران ایجاد رضایتمندی، کاری سخت و نیازمند خلاقیت و نو آوری است. 
وی با بیان اینکه نگاه مردم و مسئولان به جزیره کیش ویژه است افزود: باید با نو آوری و خلاقیت سطح خدمات را به عالی ترین درجه خود برسانیم تا بتوانیم به وظیفه و ماموریتی که بر عهده داریم و همچنین کسب رضایت مردم بخوبی عمل کنیم. 
رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: باید توان حداکثری خود برای ایجاد فضای مناسب برای گردشگران به گونه ای فراهم کنیم که کیش را به عنوان نخستین مقصد گردشگری خود انتخاب کنند. 
وی تاکید کرد: هر چه بتوانیم جذب گردشگر بیشتری را به جزیره داشته باشیم می توانیم از خروج گردشگران داخلی به کشورهای همجوار و کشورهایی که با ما دشمنی آشکار و غیر آشکار دارند و ارز گردشگران ایرانی را بر علیه خود ما مصرف کنند جلوگیری کنیم.

اجرای موسیقی سنتی و دف نوازی از بخش های دیگر مراسم بود. 
در پایان از 14 نفر از کارکنان نیروی انتظامی و همچنین شرکت کنندگان در مسابقه غدیر با اهداء  لوح قدردانی شد. 
مراسم تجلیل از کارکنان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و بازنشستگان نیروی انتظامی دوشنبه شب با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان و کارکنان این نیرو و خانواده های آنان در مجموعه شاندیز برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: