کد خبر: ۶۸۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
تعداد بازدید: ۵۰۵
رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: سارقان با کندن دیوار پشت مغازه دست به سرقت از یک طلافروشی در سلسله زدند.
سرقت از طلافروشی با کندن دیواربه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، عباس نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: سارقان با کندن دیوار پشت مغازه دست به سرقت از یک طلافروشی در سلسله زدند.

وی عنوان کرد: شب گذشته سارقان در شهرستان سلسله لرستان با اقدام به کندن دیوار پشت مغازه طلافروشی در یکی از خیابان‌های این شهرستان وارد مغازه طلافروشی شده و از آن سرقت کردند.

این مسؤول عنوان کرد: کارشناسانی از سوی اداره آگاهی لرستان به محل وقوع این سرقت در شهرستان سلسله اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: تلاش برای دستگیری سارقان ادامه دارد. این در حالی است که سارقان تمام دوربین و تجهیزات این طلافروشی را نیز به سرقت برده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرد نگهبان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
0
اصولا دیوار بتنی، دوربین، دزدگیر، قفل، در و گاوصندوقهایی که با عناوین متقلبانه ضد سرقت عرضه میشوند در مقابل سارقین حرفه ای مقاومتی ندارند، لذا به جای تمام اینها اگر طلافروشیها و دیگر اماکنی که اموال و اسناد ارزشمند خودشون را داخل کمدهای فلزی که به اسم گاوصندوق خرید و فروش میشوند میگذارند فقط یک گاوصندوق یا خزانه ضد دیلم بگیرند که فروشنده ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه کنه، دیگه میتونن با آرامش اموال و اسناد پر ازششون را به گاوصندوقشون بسپارند و با آرامش سر بر بالین بگذارند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: