کد خبر: ۶۸۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۴۳۲
سریال سکونشینی های حاج محمدی ادامه دارد؛
را استقلال حاج‌محمدی را خرید و سوال مهمتر این‌که چرا او را حفظ کرد و در نقل و انتقالات حداقل به عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگر نداد؟
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،قبل از بازی استقلال و ماشین‌سازی تبریز در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، محمدامین حاج‌محمدی و آرش افشین از لیست آبی‌ها خط خوردند و جالب این‌که قبل از دربی 83 هم دوباره همین 2 نفر خط خوردند تا حاج‌محمدی 1/1 میلیاردی دوباره سوژه شود و همه از علیرضا منصوریان بپرسند اگر به این بازیکنان اعتقاد نداشتی چرا آن‌ها حفظ کردی؟

 

گویا بعضی از سوالات تا قیامت سوال است و انگار هیچ جوابی ندارد مثلا این سوال که چرا استقلال حاج‌محمدی را خرید و سوال مهمتر این‌که چرا او را حفظ کرد و در نقل و انتقالات حداقل به عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگر نداد؟

 

اینطوری هم قسمتی از هزینه‌ای که برای حاج‌محمدی شده بود جبران می‌شد و هم او یک جا بازی می‌کرد و آینده‌اش را می‌ساخت (هر چند که با 1/1 میلیارد آینده‌اش هم ساخته شده است!)

 

به هر حال این از آن دست سوالاتی است که جواب ندارد. یعنی جوابگو ندارد و هیچ‌کس خودش را ملزم به پاسخگویی نمی‌داند. به هر حال پول آمده و رفته. کسی که از جیب نداده است.

 

البته گفته می شود قرار است از قرارداد حاج‌محمدی مبلغ زیادی کسر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: