کد خبر: ۶۸۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
تعداد بازدید: ۴۴۹
هافبک پرسپولیس تهران با بیان اینکه در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم، گفت: حق ما پیروزی بود و می توانستیم برنده این دیدار باشیم.
به گزارش خبرداغ ،امید عالیشاه پس از تساوی صفر بر صفر عصر امروز(جمعه) مقابل استقلال گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و فکر می‌کنم هواداران از این بازی پرحادثه راضی بودند.

 

وی تاکید کرد: در نیمه دوم به مراتب از نیمه اول بهتر بودیم و حتی می توانستیم پیروز میدان باشیم که با بدشانسی توپ هایمان به گل تبدیل نشد و نتوانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

 

عالیشاه در پاسخ به این پرسش که قضاوت فغانی را چطور دیدید گفت: به اعتقاد من، وی داوری خوبی را از خود به نمایش گذاشت و مشکل خاصی در عملکرد او دیده نشد و توانست یک قضاوت خوب را انجام دهد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تساوی عادلانه نبود، ولی ما یک لیگ ماراتن‌وار را داریم و می توانیم در بازیهای آینده امتیازات لازم را کسب کنیم.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: