کد خبر: ۶۸۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۸۸۹
سرمربی استقلال با یک فیلم احساسی بازیکنانش را برای دربی آماده کرد.
فیلمی که می تواند سرنوشت دربی را عوض کند؟به گزارش خبرداغ ،منصوریان سال گذشته قبل از بازی نفت تهران و الجیش دست به کار جالبی زد. او در یکی از جلساتی که با بازیکنانش داشت، فیلمی را که تهیه کرده بود به آنها نشان داد. در این فیلم تصاویر تاثیرگذار زیادی وجود داشت و بازیکنان را از نظر روحی آماده مسابقه کرد. حالا بماند که در نهایت نفت تهران به دلیل شرایط وخیم مالی و مشکلات فراوانی که داشت، آن مسابقه را باخت و نتوانست به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

 

منصوریان امسال و در آستانه دربی هم دست به چنین کار جالبی زده است. او فیلمی از تلخ و شیرین های استقلال تهیه کرد و آن را برای بازیکنانش نمایش داد. لحظات تلخ این فیلم، لحظات شکست و دارای تصاویر و فیلم های تاثیرگذاری است. لحظات شادی هم لحظات برد و لحظات تاریخی باشگاه استقلال از جمله موفقیت در آسیا و ایران بود.

خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
kamran
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
0
0
واقعا متاسفم برای آقای منصوریان بجای اینکه نتایج مفتذخ تیمش رو درست کنه به فکر فیلم نشوندادنه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: