کد خبر: ۶۸۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۷۹۵
مصدومیت آرش افشین تایید شد تا این بازیکن شانس بازی در دربی 83 را از دست بدهد.
یک روز مانده به دربی و بدشانسی استقلال؛ قاتل پرسپولیس مصدوم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،علاوه بر جابر انصاری و امید ابراهیمی که فصل پیش با پیراهن استقلال دروازه پرسپولیس را باز کردند، چند بازیکن دیگر این تیم مثل رضایی و کنعانی‌زادگان و افشین سابقه گلزنی به پرسپولیس با پیراهن دیگر تیم‌های لیگ را دارند. بازیکنانی که با مصدومیت‌های پیاپی استقلال، هر روز تعدادشان کمتر می‌شود.

 

کنعانی‌زادگان از مدت‌ها قبل، مصدوم شده و استقلالی‌ها نامش را از لیست خارج کرده‌اند. امروز خبر مصدومیت آرش افشین هم تایید شد و او بعد از چند بازی که توسط منصوریان از لیست استقلال کنار گذاشته می‌شد، در دربی بخاطر مصدومیت غایب خواهد بود. افشین قبلا با پیراهن فولاد به پرسپولیس گل زده و لیگ سیزدهم، گلی را وارد دروازه پرسپولیس کرد که مسیر جام را از تهران به اهواز تغییر داد.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: