کد خبر: ۶۸۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
تعداد بازدید: ۵۳۱
عبداللهی؛
سرپرست تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که باشگاه استقلال به‌صورت کامل از علیرضا منصوریان حمایت خواهد کرد.
به گزارش خبرداغ ،نصرالله عبداللهی در مورد وضعیت استقلال در آستانه دربی هشتادوسوم تهران گفت: همه چیز خوب است و خدا را شکر بچه‌ها از لحاظ روحی، بدنی و فنی شرایط بسیار خوبی دارند. همه آنها انگیزه دارند که خودشان را در این بازی مهم ثابت کنند و امیدوارم اولین برد استقلال در لیگ امسال مقابل پرسپولیس باشد.

 

وی در واکنش به اینکه برخی شانس برد پرسپولیس را بیشتر از استقلال می‌دانند، خاطرنشان کرد: هر فردی می‌تواند نظر خودش را بدهد، ولی هیچ مسابقه‌ای قابل پیش‌بینی نیست. ما هم به اندازه حریف سنتی‌مان قدرت داریم و مطمئن باشید استقلال بازی خوبی را به نمایش خواهد گذاشت. من خوش‌بینم و امیدوارم که استقلال در این مسابقه نتیجه بگیرد.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره تغییر موضع افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در قبال علیرضا منصوریان و حمایتش از این مربی گفت: از اول هم بحث دیگری نبود و منصوریان مورد حمایت باشگاه استقلال قرار دارد. منصوریان مربی جوانی است و باید به او زمان بدهیم.

 

عبداللهی در پایان تصریح کرد: از هواداران استقلال می‌خواهم که فردا (جمعه) این تیم را تنها نگذارند و برای حمایت تیم محبوب‌شان به ورزشگاه بیایند.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: