کد خبر: ۶۸۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
تعداد بازدید: ۶۰۵
یک دقیقه وقت بگذار تا یک عمر فراموشت نکنند؛
مهاجم ملی پوش پرسپولیس اعتقاد دارد که اگر یک دقیقه برای هوادار وقت بگذارد تا یک عمر فراموش نخواهند کرد!
تفکر دل پیرویی مهدی طارمی؛ جمله کلیدی آقای گل به رفیقشبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، مهدی طارمی معمولا رفتار خوبی با هواداران تیمش در تمرینات دارد و سعی می کند حتی المقدور بایستد، با آنها عکس بیندازد و دلشان را بدست بیاورد.
 
چند وقت پیش یکی از دوستان طارمی به همراه این بازیکن به محل تمرین پرسپولیس رفت تا پس از اتمام کار به اتفاق جایی بروند.
 
سوت پایان تمرین سرخپوشان تهرانی زده شد در حالی که دوست طارمی هم سخت منتظر حاضر شدن او بود که ... تعدادی از هواداران پرسپولیس جلوی آقای گل را گرفتند: «باید با ما عکس سلفی بیندازی!»
 
مهاجم بوشهری هم ایستاد و با تک تک طرفداران پرسپولیس عکس انداخت. هر چه دوست طارمی اشاره کرد که دارد دیر می شود، بجنب و... بی فایده بود.
 
آقای گل با ایما و اشاره فهماند که دوستش باید صبر کند تا هواداران پرسپولیس عکس هایشان را با او بیندازند!
 
دقایق زیادی گذشت و بالاخره طارمی خلاص شد. دوست مهاجم بوشهری غرولند کنان گفت: «مرد حسابی نیم ساعت می شود که علامت می دهم برویم، دیر می شود اما انگار نه انگار؟!»
 
طارمی هم لبخندی زد و جواب داد: «از قول الساندرو دل پیرو خواندم که هوادار باید در اولویت باشند. شاید هر کدام از طرفدران یک دقیقه وقت تو را بگیرند اما یک عمر این اتفاق را فراموش نمی کنند...»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: