کد خبر: ۶۸۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
تعداد بازدید: ۶۱۰
یوتوب تلویزیون نیست، بلکه بهتر از آن است. محبوب ترین کانال های یوتوب آن هایی هستند که خالقانشان و مخاطبین با یکدیگر گفتگو می کنند، و تغییر جدیدی که در ساختار این سرویس اشتراک ویدئو انجام گرفته به خوبی این موضوع را تصدیق می کند.
آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوببه گزارش خبرداغ به نقل از ،وب سایت دیجیاتو - امین بیگ‌زاده: یوتوب تلویزیون نیست، بلکه بهتر از آن است. محبوب ترین کانال های یوتوب آن هایی هستند که خالقانشان و مخاطبین با یکدیگر گفتگو می کنند، و تغییر جدیدی که در ساختار این سرویس اشتراک ویدئو انجام گرفته به خوبی این موضوع را تصدیق می کند.
  

بعضی از کانال های یوتوب اخیرا به تبی تحت عنوان Community مجهز شده اند، جایی که یوتوبرها می توانند بدون نیاز به بارگذاری ویدئو پیام هایشان را به گوش مخاطبین خود برساند. این قابلیت ممکن است که به حذف ژانر فرعی Announcement برای ویدئوها منجر شود، چرا که یوتوبرها می توانند بدون نیاز به فشردن دکمه Upload برای دنبال کنندگان خود پیام های متنی بنویسند.

نکته دیگر اینکه کاربران یوتوب با وجود این شبکه اجتماعی داخلی دیگر نیازی به اپلیکیشن های دیگری مثل توییتر و فیسبوک برای برقراری ارتباط نیاز نخواهند داشت و می توانند تمام صحبت هایشان را در همان محیط یوتوب انجام بدهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: