کد خبر: ۶۸۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۵۶۱
مشکل از چیدمان است، استخدام روانشناس دردی دوا نمی کند؛
استقلالی ها برای حضور موفق در دربی راهکار جدیدی اتخاذ کرده اند که البته با مخالفت بعضی بازیکنان روبرو شده است.
مخالفت بعضی بازیکنان استقلال با تصمیم جدید کادر فنیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، در پی تساوی بحث برانگیز استقلال تهران در بازی خانگی برابر ماشین سازی تبریز، کادر فنی این باشگاه تصمیم به استخدام روانشناس گرفت.
 
ظاهرا مربیان استقلال معتقدند کار آنها مشکلی نداشته و در حال حاضر بازیکنان آبی پوش باید از لحاظ روحی و روانی آماده دربی شوند.
 
علیرضا منصوریان که خودش هم خوب می داند ناکامی احتمالی در بازی روزجمعه برابر پرسپولیس تهران چه تبعاتی می تواند برایش دربرداشته باشد چنین تصمیمی گرفته است تا بچه هایش را مهیا کند اما شنیدیم چند بازیکن اصلی این تیم مخالف روانشناس هستند.
 
این گروه معتقدند مشکل روحی و روانی نداشته و باید تغییراتی در چیدمان و تاکتیک تیم ایجاد کرد و روانشناس دردی از استقلال دوا نمی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: