کد خبر: ۶۸۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
تعداد بازدید: ۸۴۴
دربی منچستر با شکست خانگی یونایتد و دوئل مورینیو و گواردیولا با پیروزی پپ به پایان رسید.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،حساس ترین دیدار هفته چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس دربی منچستر بود که از ساعت 16 در اولدترافورد آغاز شد. در این بازی منچسترسیتی موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد منچستریونایتد بگذرد و صدرنشین لیگ جزیره بماند.

 

اولین گل بازی در حالی که مالکیت توپ 75 به 25 به سود آبی ها بود توسط کوین دی بروین و در دقیقه 15 زده شد. در ادامه کلچی ایاناچو در دقیقه 36 توپی که به تیر دروازه خورد و بازگشت را به راحتی درون دروازه دخئا قرار داد تا نتیجه 2 بر صفر شود. در ادامه اما یونایتد تنها توانست یکی از گل ها را پاسخ دهد. کلودیو براوو روی ارسال یک توپ از دروازه خارج شد و توپ را ناقص دفع کرد و همان توپ جلوی پای زلاتان افتاد تا دروازه سیتیزن ها باز شود. در ادامه بازی گلی نداشت تا در نهایت 2 بر یک به سود سیتی به پایان برسد.

 

سیتی با این برد 12 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت. یونایتد اما در امتیاز 9 باقی ماند و در رده سوم ایستاد. اورتون و هال ستی این شانس را دارد تا در صورت پیروزی در بازی هایشان بالاتر از تیم مورینیو در هفته سوم قرار گیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: