کد خبر: ۶۸۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۳۶۳
بهتاش فریبا؛
مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: هرگز بازی با ماشین سازی را فدای دربی نمی‌کنیم و حتی این بازی برایمان از دربی مهم‌تر است.
به گزارش خبرداغ،بهتاش فریبا درباره دیدار استقلال مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی راحتی برای ما نخواهد بود. ماشین سازی تیم دونده‌ای است و خط هافبک خوبی دارد. تیمی است که فرصت بازی و به در اختیار داشتن توپ را از تیم مقابل می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: البته ماشین‌سازی هم نقاط ضعفی دارد و ما در فرصتی که داشتیم روی این نقاط ضعف کار کردیم و امیدوارم نتیجه‌اش را در بازی ببینیم.

 

مدیرفنی استقلال درمورد رویارویی آندرانیک تیموریان با استقلال در این بازی عنوان کرد: فوتبال حرفه‌ای شده است و این مسائل دیگر در آن مطرح نیست. تیموریان بازیکن استقلال بوده و برای تیم زحمت کشیده ولی الان در تیم حریف بازی می‌کند. این مسائل نباید حساسیتی نه برای ما و نه برای تیم حریف ایجاد کند.

 

فریبا درخصوص برنامه‌های استقلال در تعطیلات لیگ گفت: از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را بردیم و در دیدارهای تدارکاتی پیشرفت تیم به خوبی محسوس بود. دو بازیکن به جمع ما اضافه شدند که نیاز تیم بودند و قطعاً با شرایط بهتری لیگ را ادامه خواهیم داد.

 

وی درباره اینکه استقلال بازی با ماشین‌سازی را فدای دربی می‌کند یا نه، اظهار داشت: مطمئن باشید چنین مسئله‌ای وجود ندارد و ما با توجه به شرایط تیم‌مان به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم داریم و اگر نتیجه نگیریم شرایط سختی در تیم حاکم می‌شود و به نظر خودم این بازی از دربی مهم‌تر است.

 

مدیرفنی استقلال درمورد اینکه گفته می‌شود در صورت باخت به ماشین‌سازی، منصوریان برکنار می‌شود گفت: چه کسی باید منصوریان را برکنار کند؟ هم افتخاری و هم جهانیان به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره از منصوریان حمایت قاطعانه کرده‌اند و همه عوامل و مسئولان تیم محکم پشت منصوریان ایستاده‌اند. این مسائل شیطنت‌های قبل از دربی است و توجهی به آن نداریم.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: