کد خبر: ۶۸۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
تعداد بازدید: ۳۵۷
ریچارد رادتکلیف مدعی شد؛
همسر نازنین زاغری ادعا کرده که محکومیت همسرش از سوی دادگاه انقلاب پنج سال حبس تعیین شده است.
نازنین زاغری به ۵ سال حبس محکوم شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ،ریچارد رادتکلیف همسر نازنین زاغری به رسانه‌ها گفته است که حکم همسرش پنج سال حبس تعیین شده و قاضی صلواتی در دادگاه انقلاب این حکم را تایید کرده است.

محسنی اژه‌ای پیش از این در مورد بازداشت نازنین زاغری با بیان اینکه سیستم اطلاعاتی در حال پیگیری پروژه نفوذ است  گفته بود که دلیل بازداشت زاغری مسائل امنیتی است و پرونده به تهران منتقل شده و در تهران بررسی می‌شود.

نازنین زاغری تبعه ایرانی - انگلیسی است که در تاریخ ۱۵ فروردین -سوم آوریل- سال جاری توسط نیروهای سازمان اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام خمینی (ره) دستگیر و به کرمان منتقل شد.

سپاه ثارالله کرمان در توضیح بازداشت او گفته است: وی با عضویت در شرکت‌ها و موسسات بیگانه در طراحی و اجرای پروژه‌های رسانه‌ای و سایبری با موضوع براندازی نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: