کد خبر: ۶۸۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
تعداد بازدید: ۵۳۳
تنها نماینده شنای ایران در بازی های پارالمپیک ریو گفت: با توجه به امکانات موجود برای شنا در کشور رکورد خوبی از خود به جا گذاشتم.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: شاهین ايزديار شناگر رشته 100 متر قورباغه پس از کسب مقام هشتم در فینال گفت: رکورد مقدماتی ام 1.9.63 بود و متاسفانه نتوانستم آن را در فینال تکرار کنم. این برایم خیلی خوب نیست اما خوشحالم که توانستم رکوردم را بزنم و سه ثانیه ان را ارتقا دادم. با امکاناتی که در ایران برای شنا وجود دارد فکر می کنم رکورد خوبی به جا گذاشتم.

وی افزود: شناگر آفریقای جنوبی رکورد خوبی زد و توانست اول شود. گرچه موفق نشد رکورد جهان را بزند. من استارت خوبی داشتم اما در ادامه عقب ماندم و دلیلش هم این بود که ما مسابقات مقدماتی و فینال را تجربه نکردهايم. از طرفی من ظهر اصلا نتوانستم بخوابم و این روی عملکردم تاثیر منفی داشت.

ايزديار اظهار داشت: ما به مسابقات کمی اعزام می شویم و از لندن تا این مسابقات من کلا در دو مسابقه شرکت کردم. در حالی که همه کشورها در سال در دو، سه مسابقه شرکت می کنند. این ضعف بزرگی برای شنای ما است.

وی در پایان گفت: فردا در 50 متر کرال سینه مسابقه دارم و امیدوارم بتوانم به فینال برسم . رسیدن به فینال کار بزرگی است چون حساسیت ها بسیار بالا است و در صدم ثانیه همه چیز تغییر می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: