کد خبر: ۶۸۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۶۹۶
هویت ورزشکار بلاروسی که در مراسم افتتاحیه پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ پرچم روسیه را حمل می‌کرد، مشخص شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،یکی از ورزشکاران بلاروس به نشانه اعتراض به محرومیت تمام ورزشکاران روسیه از حضور در پارالمپیک در مراسم افتتاحیه پارالمپیک ریو 2016 پرچم روسیه را حمل کرد.

 

سایت sovsport روسیه هویت این ورزشکار بلاروس را فاش کرد و نوشت: آندره فوموچکین، رئیس مرکز دو و میدانی کمیته ملی المپیک بلاروس است. او 58 سال دارد و مربی یکی از مدارس در منطقه مینسک است. او در موسسات دولتی و تجاری مناصب زیادی دارد.

 

این سایت در ادامه نوشت: او کارنامه ورزشی خوبی دارد و قهرمان سابق تورنمنت اتحاد جماهیر شوروی است.

 

پس از این اقدام  عضو کاروان بلاروس در مراسم افتتاحیه پارالمپیک ریو 2016 کمیته ملی پارالمپیک روسیه او را شایسته مدال افتخار دانست.

 

همچنین لازم به ذکر است که کمیته بین المللی المپیک(IOC) و کمیته بین المللی پارالمپیک(IPC) قبل از مراسم افتتاحیه، از بلاروس  خواسته بودند که به هیچ وجه ورزشکاران این کشور پرچم روسیه را حمل نکنند. حال باید منتظر ماند که  این دو سازمان بین المللی چه واکنشی به حرکت ورزشکار بلاروسی نشان می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: