کد خبر: ۶۸۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۴۶۲
محرمی ناامید از حضور در ترکیب؛
با بازگشت رضاییان، کار برای دفاع راست جوان پرسپولیس که مترصد فرصتی بود تا بتواند به عنوان جانشین ماهینی به میدان برود، سخت‌تر می‌شود.
بازنده بزرگ بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، اگر چه زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد در مورد اینکه برانکو ایوانکوویچ فعلا نظر مساعدی روی رامین رضاییان ندارد و نمی‌خواهد از او در ترکیب اصلی استفاده کند، اما به هر حال دیر یا زود رامین هم به برنامه‌های تاکتیکی او اضافه خواهد شد.
 
در این میان شاید هیچ بازیکنی به اندازه صادق محرمی متضرر نشود. حسین ماهینی که در چهار بازی اول دفاع راست فیکس قرمزها بود، قابلیت ادامه حضور در این پست یا بازی در دفاع چپ و دفاع میانی را دارد، اما محرمی مترصد فرصتی بود تا بتواند به عنوان جانشین ماهینی به میدان برود که حالا کار برای او سخت‌تر می‌شود.
 
او البته قابلیت بازی در پست هافبک راست را هم دارد و بنابراین ممکن است برای جایگزینی فرشاد احمدزاده در مواقع اضطراری مد نظر برانکو باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: