کد خبر: ۶۸۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۹
دستور به کارگردان که اجرایی نشد؛
گزارشگر بازی ایران و قطر در ورزشگاه آزادی دو بار از کارگردان تلویزیونی خواست که هنگام کرنر نمای باز از زمین ایران ارائه کند.
تقاضای عجیب فردوسی پور در گزارش بازی ایران و قطربه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، عادل فردوسی‌پور مسلما بهترین گزارشگر فوتبال در تلویزیون ایران است و لابد همین مساله باعث شده اعتماد به نفس عجیب‌وغریبی پیدا کند.
 
او در جریان گزارش بازی ایران و قطر، دو بار هنگام ارسال کرنر روی دروازه تیم میهمان، به کارگردان تلویزیونی تذکر داد از زمین ایران تصویر باز ارایه بدهد تا جلو رفتن مهاجمان قطری برای استفاده از ضدحملات مشخص شود.
 
او در حالی این تقاضا را مطرح می‌کرد که بازیکن ایران برای ارسال کرنر به سمت توپ حرکت کرده بود و قطعا امکان سوییچ تصویر وجود نداشت.
 
جالب اینکه عادل دفعه دوم شاکی هم شد و از ناهماهنگی کارگردان تلویزیونی گله کرد! ببخشید که کرنر را قطع نکردند تا ما نمای باز زمین خودمان را ببینیم!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: