کد خبر: ۶۸۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
تعداد بازدید: ۳۲۹
عجیب است ولی باور کنید که کارت خبرنگاری یک عکاس ورزشی به خاطر انتشار یک پست در فضای مجازی ضبط شده است.
به گزارش خبرداغ، انتقاد کردن از بعضی از فوتبالیست‌ها حتی در فضای مجازی هم می‌تواند مجازاتی به دنبال داشته باشد‍! شاید باورش سخت باشد اما یکی از عکاسان ورزشی به دلیل این که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام مطلبی در مورد یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی نوشته کارت خبرنگاری‌اش ضبط شده و به تشخیص این عضو کادرفنی او فعلا حق حضور در تمرینات تیم ملی را ندارد.

 

شرط بازگرداندن کارت این عکاس هم توسط مسئولان تیم ملی این‌طور عنوان شده که او باید مطالب مربوط به این فرد را از اینستاگرامش پاک کند و فقط در این صورت که کارت او برگردانده می‌شود. این هم از اختیارات جدید کادرفنی تیم ملی است که حتی در صفحات شخصی خبرنگاران هم می‌توانند دخالت کنند.

 

البته حراست فدراسیون هیچ مشکلی با این عکاس ندارد و او فقط به گفته عضو کادرفنی و توسط مدیاآفیسر تیم ملی از حضور در تمرینات منع شده است.

 

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: