کد خبر: ۶۸۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۴۵۲
محمدنبی حبیبی:
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه مردم از شورای شهر و شهرداری توقع خدمت دارند، گفت: مطالبه مردم از دولت حل مشکلات معیشتی است.
مردم از شورای شهر و شهرداری توقع خدمت دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه افزود: در صورت حل نشدن مشکلات معیشتی مردم، معضلاتی نظیر گرانی، بیکاری، رکود و نظیر آنها قابل حل نیست. دولت باید از پرداختن به حاشیه‌ها جداً بپرهیزد. در حال حاضر بهترین خدمت دولت به انقلاب، نظام و مردم تمرکز روی حل مشکلات اقتصادی است.

او در خصوص خبر تعهد بانک مرکزی در توافق موسوم به «اف‌.آی‌.تی‌.اف» اظهار کرد: لازم است دولت به طور رسمی راجع به این موضوع به ملت توضیح بدهد و اگر حرف قابل قبول مردم را دارد، اظهار کند در غیر این‌صورت نباید انتظار جلب اعتماد مردم در این مورد را داشته باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مورد اعلام سیاست‌های مربوط به خانواده از طرف مقام معظم رهبری مدظله‌العالی خاطرنشان کرد: اصلاح جامعه جز از راه اصلاح فرد و نهاد خانواده توهمی بیش نیست. ملت و دولت در این رابطه مسئولیت مشترک دارند. اجرای سیاست‌های اعلام شده با عنایات الهی می‌تواند به اصلاح نهائی جامه منجر شود.

حبیبی در مورد حقوق‌های غیرمتعارف ضمن اینکه عذرخواهی سخنگوی دولت را عمل مثبتی تلقی کرد گفت: بعد از این عذرخواهی لازم است دولت برخورد قاطع با مرتکبان این تخلفات  را به مردم توضیح دهد وگرنه این موضوع به عنوان یک نقطه ضعف دولت در ذهن مردم باقی خواهد ماند.

او در پایان انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر تهران را تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: مطلبی که مهندس چمران رئیس شورای شهر تهران راجع به پرهیز از سیاسی و جناحی‌کردن شورای شهر ابراز داشتند، مطلب صحیحی است. مردم از شورای شهر و شهرداری توقع خدمت دارند و بسیاری از آنها کاری هم به جناح و حزب ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: