کد خبر: ۶۸۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۶۵۹
امروز صورت می گیرد؛
مدافع ملی پوش فصل پیش پرسپولیس روز یکشنبه رسما به جمع سرخپوشان باز می‌گردد.
بازگشت رسمی یاغی به پرسپولیس با عقد قرارداد دو سالهبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، رامین رضاییان که قراردادش را به شکلی یک طرفه فسخ و این فسخ را دو روز پس از سفرش به ترکیه توسط مدیربرنامه‌هایش در سازمان لیگ ثبت کرده بود امروز فسخ یک طرفه را با حضور وکیلش در سازمان لیگ ابطال می‌کند تا بار دیگر بازیکن پرسپولیس محسوب شده و وارد لیست تیم شود.
 
رامین به خاطر اینکه باشگاه تا پانزده خرداد با او تسویه کامل نکرده بود قرارداد سال دوم خود را طبق قانون به شکلی یک طرفه فسخ کرد که این فسخ یک طرفه به مذاق مسئولان پرسپولیس و هواداران خوش نیامده و در آن مقطع شاهد اعتراض گسترده باشگاه و هواداران به سازمان لیگ بودیم، تا جایی که مهدی تاج مجبور شد در جمع هواداران معترض حضور یافته و به اتفاق علی اکبر طاهری انها را به آرامش دعوت کند.
 
حتی تاج و مسئولان سازمان لیگ در مصاحبه‌هایی مصلحتی که باشگاه هم آن را تایید می‌کرد عنوان کردند که برخلاف اخبار منتشره در رسانه ها (اولین بار پیروزی از فسخ قرارداد رامین در هیات فوتبال قبل از سفر به ترکیه و بعد هم در هیات فوتبال خبر داد) مبنی بر ثبت فسخ یک طرفه را تکذیب کردند.
 
به هر حال حالا رامین آن فسخ یک طرفه جنجالی را ابطال کرده و با نامه باشگاه به سازمان لیگ به جای انصاری وارد لیست می شود. رامین پس از بازگشت از چین قرارداد دو ساله جدیدی امضا خواهد کرد. این قرارداد داخلی طبق قوانین در نقل و انتقالات زمستانی قابلیت ثبت دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: