کد خبر: ۶۸۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۶۵۰
دیدار تدارکاتی امروز استقلال، منصوریان را با یک چالش بزرگ روبرو کرد.
به گزارش خبرداغ ،تیم فوتبال استقلال امروز و در چارچوب یک دیدار تدارکاتی موفق شد با دو گل از سد حریف خود بگذرد.


گرچه این پیروزی که با نخستین کلین شیت مهدی رحمتی همراه بود، نوید بخش یک نمایش خوب در آغاز مجدد لیگ برتر خواهد بود، منصوریان را با یک چالش بزرگ مواجه کرد.

در حالی که کاوه رضایی پس از آزاد شدن از بند مصدومیت از ابتدا در ترکیب آبی پوشان قرار گرفته بود، در نیمه نخست سه فرصت گلزنی را هدر داد تا با نمایش ضعیف خودش، فرصت را در اختیار علی قربانی قرار دهد. مهاجم کم حاشیه و فرصت طلب استقلالی ها که در اواسط بازی جایگزین کاوه رضایی شده بود، موفق شد روند گلزنی های خودش برای استقلال را ادامه دهد و با یک حرکت انفرادی زیبا، گل دوم آبی پوشان را به ثمر برساند.

قربانی که پیش از این در لیگ برتر هم برای استقلال خوش درخشیده بود، یکی از آماده ترین بازیکنان منصوریان در دیدار های تدارکاتی این تیم در تعطیلات لیگ بوده است. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم قربانی در ادامه روز های خوبش در روزهایی که کاوه کم فروغ نشان می دهد، می تواند به ترکیب نخست استقلال برسد یا خیر.

طرفداری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: