کد خبر: ۶۸۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۸۵۱
کلاف سر در گم بازگشت رامین به جمع سرخپوشان؛
پرسپولیسی ها واکنش خوبی به بازگشت رضاییان نشان نداده اند اما مدیران باشگاه حاضر به جدایی او نیستند.
نه برانکو، نه بازیکنان و نه هواداران؛ در پرسپولیس کسی منتظر رضاییان نیست!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، مدیران پرسپولیس پیش از شروع فصل بارها با رامین رضاییان برای حضور در باشگاه تماس گرفتند اما او که به استناد یک بند خودکاری خود را بازیکن آزاد می دانست قرمزها را دور زد و به ترکیه رفت و البته مهدی طارمی را نیز با خود همراه کرد.
 
آن زمان پرسپولیسی ها به شدت علیه این بازیکن موضع گرفتند و او نیز در رویای تبدیل شدن به یک لژیونر موفق بود اما طارمی که برگشت اوضاع برای رضاییان هم دگرگون شد.
 
انتشار پست هایی برای جلب نظر هواداران، فیلمی که نشان بدهد او به شدت پشیمان است و گریه می کند و ... ساده ترین راهکارهای این بازیکن برای فراهم کردن شرایط بازگشت به پرسپولیس بود.
 
رضاییان در چند نوبت مذاکره با مدیران باشگاه بالاخره برای ماندن توافق کرد آن هم در حالی که لیست بزرگسالان پر است و البته افراد زیادی هم در خانواده پرسپولیس از او استقبال نکرده اند.
 
برانکو ایوانکوویچ بارها گفته جایی برای او ندارد و نزدیکان تیم هم می گویند خیلی از بازیکنان مخالف بازگشت او هستند و غیر از چند ملی پوش، کسی او را تحویل نخواهد گرفت.
 
با مطرح شدن احتمال جدایی ساسان انصاری هم هواداران علنا علیه رضاییان موضع گرفته اند و هافبک نیمکت نشین ولی بی حاشیه را به او ترجیح داده اند.
 
شواهد نشان می دهد در پرسپولیس افراد زیادی منتظر رضاییان نیستند و بعید نیست ماجرای بازگشت این بازیکن، تیمی که اکنون صدرنشین است را دچار حاشیه های جبران ناپذیری کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
چرا حاشیه درست میکینید ... هوادارا همه منتظر رامین هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
اکثریت چهل میلیون طرفداردلسوز پرسپولیس منتظر وچشم انمتظارآمدن رضاییان به تیم محبوبش پرسپ=ولیس هستند تنها شخصی که مخالف آمدن ایشان است برانکوست که بخاطر لجاجت بچگانه مخالف آمدن چنین بازیکن ارزنده به تیمش است ورفتن ساسان انصاری هم 90درصد بخاطر سیاستهای منافقانه برانکو بوده وگرنه میتوانستند یکی ازسه بازیکن خارجی بی کیفیت راازلیست خارج نمایند نه ساسان انصاری را
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: