کد خبر: ۶۸۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
تعداد بازدید: ۱۱۸۴
شاید این اولین بار در یک دهه گذشته باشد که استقلال در ترکیب اصلی تیم ملی سهمیه ای ندارد.
به گزارش خبرداغ ،در دهه ۷۰ و تیم محمد مایلی کهن، این یک رسم بود که استقلال بازیکنی در تیم ملی نداشته باشد. ستاره های پرشمار پرسپولیس در آن سال ها و تک ستاره های استقلال مثل پاشازاده، زرینچه و منصوریان که یا دعوت نمی شدند و یا نیمکت نشین بودند و یا مثل منصوریان از دقیقه ۶۰ به جای استیلی می آمدند، کل سهم استقلالی ها از تیم ملی بودند.

 

آنها اما در جام جهانی ۹۸ به بعد تقریبا همیشه ملی پوش داشتند و تنها در بازه ای از دوران مربیگری برانکو بود که تک و توک تیم ملی بدون استقلالی و گاهی پرسپولیسی به زمین می رفت. از عصر قلعه نویی تا همین امروز، تقریبا در تمام بازی های رسمی تیم ملی همیشه تعداد استقلالی ها در تیم ملی اقلا یک نفر بوده اما این بار بعد از مدت ها در بازی با قطر، تنها گزینه استقلالی تیم کارلوس کی روش یعنی امید ابراهیمی هم روی نیمکت است.

 

در ابتدای فصل همه گمان می کردند با آمدن منصوریان به استقلال و رابطه خوب او با کی روش، استقلالی های تیم ملی بیشتر می شوند اما بازی های نه چندان موفق آبی ها تک سهمیه شان را هم امروز روی نیمکت نشانده است.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: