کد خبر: ۶۸۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۶۳۳
بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و استقلال معتقد است شاگردان کی روش توانایی غلبه بر تیم ملی قطر را دارند.
به گزارش خبرداغ،علیرضا نیکبخت خودش را گربه‌سیاه قطر می‌داند! حاصل گپ دیروز ما خواندنی است...

 

تو ۴ گل به قطر زده‌ای؟


بله، البته یکی از این گل‌ها را با پیراهن تیم ملی جوانان به تیم ملی قطر زده‌ام و سه گل هم با بزرگسالان که از این ۳ گل، یک گل من در بازی دوستانه بود و دو گل هم در بازی‌های رسمی. یادش بخیر، چه لذتی داشت. من همیشه به قطر راحت گل می‌زدم و گربه‌سیاه آن‌ها بودم!

 

بازی امروز را چطور می‌بینی؟


به نظر من ایران با قطر بازی ندارد بلکه با منتخب جهان بازی دارد! آن‌ها از هر بازیکنی که خوششان آمده، به او تابعیت داده‌اند تا برایشان بازی کند! این کار اصلاً کار قشنگی نیست و همه می‌دانند که بازیکنان خارجی فقط به خاطر پول می‌آیند و عرق ملی به آن کشور ندارند البته وقتی فیفا این مسئله را پذیرفته، ما باید تابع آن باشیم و کاری از دست‌مان برنمی‌آید.

 

بازیکنان ما حریف خارجی‌های قطری می‌شوند؟


بله؛ شک نکنید.

 

با اطمینان حرف می‌زنی!


ما بازیکنانی نظیر سردار آزمون، اشکان دژاگه، مهدی طارمی و جهانبخش را داریم که در اوج آمادگی هستند. من به درخشش جوانان و باتجربه‌های تیم ملی کشورم خیلی خوشبین هستم.

 

فکر می‌کنی بازیکنان حرفه‌ای قطر تحت تأثیر جو ورزشگاه آزادی و حضور تماشاگران ما قرار بگیرند؟


بله چون بزرگترین بازیکنان جهان هم تحت تأثیر تماشاچی و جو استادیوم قرار می‌گیرند. ما باید ورزشگاه آزادی را تبدیل به جهنمی برای قطری‌ها کرده و به بچه‌ها کمک کنیم قدم اول را محکم بردارند.

 

مخصوصاً که بازی اول با یک تیم عربی است و علاوه بر حساسیت بازی اول تورنمنت و اهمیت این مرحله، خود رقیب هم برایمان حساس است.


این رقابت آن‌ها با ما از قدیم بوده و بعد از قضیه بحرین و پرچم عربستان و آن شیطنت‌های دیگر به اوج رسیده اما سایر کشورهای منطقه هرگز به ما نمی‌رسند، مطمئن باشید البته باید حواسمان به شیطنت‌ها و حاشیه‌سازی‌های آنان باشد.

 

ضعف فعلی قطر را در چه می‌دانی؟


نقطه قوت آن‌ها جدا از مسائل تاکتیکی قدرت بدنی‌شان است و نقطه ضعف آن‌ها همان بی‌تفاوتی خارجی‌هایشان به تیم ملی و البته ضعف همیشه تیم‌های عربی که اگر گل اول را بخورند، دیگر از هم پاشیده و نمی‌توانند به بازی برگردند و گل‌های بعدی را راحت‌تر می‌خورند.

 

حرف آخر؟


دوست دارم از کار بزرگ علیرضا فغانی تعریف کنم. او و تیمش در المپیک آبروی فوتبال ما بودند و باید از آن‌ها به نحوی شایسته تقدیر شود. من شخصاً زمان بازی با فغانی زیاد درگیر می‌شدم اما نباید ارزش کار بزرگ او را فراموش کنیم.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: