کد خبر: ۶۸۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
تعداد بازدید: ۳۵۷
معاون آموزشی بخش طب تسکینی بیمارستان فیروز‌گر گفت: کنگره پیشگیری از سرطان با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه راهکارهای پیشگیرانه در بیمارستان فیروز‌گر با حضور مردم برگزار می‌شود.
سالانه 40 هزار نفر قربانی سرطان/ برگزاری همایش رضا ملایر‌ی فوق تخصص خون و سرطان ‌و معاون آموزشی بخش طب تسکینی بیمارستان فیروز‌گر  اظهار داشت: کنگره پیشگیری از سرطان تحت عنوان «آ‌نچه باید درباره سرطان بد‌انیم» در تاریخ پنج‌شنبه یازدهم شهریور در بیمارستان فیروز‌گر با حضور مردم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سرطان یک بیماری جدی است و آنطور که باید مورد توجه قرار نمی‌گیرد و این در حالیست که هر سال 100 هزار نفر در کشور به آن مبتلا می‌شوند و آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری در حدود 30 الی 40 هزار نفر در سال گزارش شده است.

ملایری در خصوص هدف از برگزاری این کنگره، بیان کرد: اطلاع‌رسانی درباره ماهیت سرطان و ارائه را‌هکار پیشگیرانه و اقدامات لازم به منظور درمان برای عموم افراد صورت می‌گیرد.

این فوق تخصص خون و سرطان درباره نحوه برگزاری همایش، تصریح کرد: این کنگره به صورت جلسه پرسش و پاسخ با حضور پزشکان متخصص، کارشناسان تغذیه، روانشناسان و بیماران بهبود یافته با محور پیشگیری از سرطان، نقش روانشناسی در برخورد با بیماران سرطانی، مراقبت‌های معنوی، معرفی خیر‌ین در بهبود روند درمان بیماران و مراقبت‌های شخصی آنها است.


منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: