کد خبر: ۶۸۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
تعداد بازدید: ۸۰۴
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز با اشاره به مهمترین حوادث 24 ساعت گذشته استان، از فوت یک نفر بر اثر ریزش کوه در جاده کرج – چالوس خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرز، داود رجبی گفت: اولین حادثه 24 ساعت گذشته درساعت 11 و سی و پنج دقیقه در شهرک صنعتی کوثر در محور اشتهارد ـ ماهدشت، سقوط جوان 32 ساله از ارتفاع بوده که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.
وی افزود : حادثه بعدی در ساعت 18و پانزده دقیقه در محورکرج ـ چالوس برخورد پژو 405 با دختر بچه 6 ساله است که به محض اطلاع از حادثه نیروهای امدادی به محل اعزام وضمن اقدامات اولیه به اولین مرکز درمانی منتقل شد .
رجبی ادامه داد : در ساعت 19، در برخورد پژو با پرشیا در محور کرج ـ چالوس، 3 تن مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی جهت ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند .
وی با اشاره به ریزش کوه بر روی خودروی پرشیا در محدوده تونل 5 محور کرج ـ چالوس، اظهار کرد: این حادثه درساعت 2 و سی دقیقه بامداد رخ داده که متاسفانه در این حادثه یک نفر مصدوم و یک نفر نیز فوت کرده است. در این حادثه عملیات رها سازی توسط نیروهای امدادی هلال احمر نیز صورت گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: