کد خبر: ۶۸۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
تعداد بازدید: ۳۵۶
سخنگوی وزارت امورخارجه به دبیرکل جدیدالانتصاب اتحادیه عرب توصیه کرد برای درک بهتر واقعیت‌های منطقه خلیج‌فارس مناسب است حتی‌الامکان با وقت بیشتری به مطالعه تاریخ و جغرافیای این منطقه بپردازد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با مردود شمردن اظهارات مداخله‌جویانه احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب در بحرین در خصوص جزایر سه گانه ایرانی گفت: تکرار این مواضع نادرست هیچ‌گونه تأثیری بر واقعیت‌های تاریخی، جغرافیایی و حقوقی موجود نداشته و نخواهد داشت و این جزایر بخش لاینفکی از سرزمین ایران هستند.

قاسمی به دبیرکل جدیدالانتصاب اتحادیه عرب توصیه کرد برای درک بهتر واقعیت‌های منطقه خلیج‌فارس مناسب است حتی‌الامکان با وقت بیشتری به مطالعه  تاریخ و جغرافیای این منطقه بپردازد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: