کد خبر: ۶۸۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۳۳۵
سرمربی پیشین پرسپولیس معتقد است تیم ملی ایران می‌تواند به راحتی قطر را شکست دهد.
درخشان؛ می توانیم تیم ملی قطر را به راحتی شکست دهیم / نباید به رضاییان سخت گرفتبه گزارشز خبرداغ به نقل از جام نیـوز، حمید درخشان در مورد دیدار روز پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: «بازی اول همیشه سخت است. تیم ایران به لحاظ فنی و نفرات شرایط بهتری نسبت به قطر دارد. علاوه بر این، تیم ما از حمایت هواداران نیز برخوردار است. به طور کلی تمام شرایط به نفع ایران است و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و به پیروزی برسیم.»
 
وی در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم ملی عنوان کرد: «اول باید بازی مقابل قطر را مشاهده کرد بعد در این خصوص کارشناسی کنیم. به طور کلی بازیکنان و کادرفنی در مصاحبه‌های خود درباره شرایط اردو‌ها و آمادگی بازیکنان حرف‌های خوبی زده و گفته‌اند تمام امکانات مطلوب بوده و شرایط خوبی داشته‌اند. ما هم امیدواریم این دیدار را با موفقیت به پایان برسانند. به نظر من می‌توانیم تیم ملی قطر را به راحتی شکست دهیم.»
 
درخشان همچنین در مورد بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس خاطرنشان کرد: «رضاییان مرتکب اشتباهی شده و دنبال لطمه زدن به باشگاه نبوده است. او فقط قصد داشت در اروپا فوتبال بازی کند که این هم آرزوی هر جوانی است ولی شیوه ترانسفر شدن این بازیکن خوب نبود. او اکنون به اشتباه خود پی برده و به این تیم برگشته است و می‌خواهد به پرسپولیس خدمت کند. نباید زیاد سخت گرفت، این بازیکن برای پرسپولیس زحمت کشیده و امیدوارم با بازی خوب خود به باشگاه کمک کند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: