کد خبر: ۶۷۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۲۶۶
مدیرعامل بانک کشاورزی خبرداد:
اکونیوز - مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه ارتباط با 70 بانک و کارگزار خارجی در پسابرجام برقرار شده است، گفت: بانک کشاورزی در ارتباط با انجام پروژه ها در حوزه اقتصاد مقاومتی رتبه یک را داراست.
مرتضی شهیدزاده در جمع خبرنگاران افزود:پس از برجام توانسته ایم دامنه ارتباطات خود را با بانک ها و کارگزاران خارجی افزایش دهیم به طوری که قبل از لغو تحریم ها بانک کشاورزی تنها با 4 کارگزار و بانک خارجی در ارتباط بود.
وی اظهارداشت: بیش از 90 درصد بخش کشاورزی متکی بر مردم می باشد که در این خصوص دولت حمایت های لازم را داشته به طوری که هم اکنون برای بیش از 10 ماه ذخیره کالای استراتژیک داریم.
به گزارش اکونیوز، مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی جز بانک های پیش رو در حوزه اقتصاد مقاومتی بوده است،گفت: این بانک در این خصوص در بین بانک ها رتبه اول را داراست،سهمیه این بانک در حوزه اقتصاد مقاومتی 5000هزار پروژه بوده که تا این لحظه 75درصد منابع مالی آن پرداخت شده و این بانک متعهد شده تا 15 شهریور تمامی تعهدات  خود را در خصوص بنگاه های کوچک و صنایع وابسته انجام دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: