کد خبر: ۶۷۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۳۵۹
محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیس درخصوص احتمال بازگشت رضاییان و سایر مسائل اخیر پرسپولیس به سؤالات ما پاسخ می‌دهد.
خوردبین: با برگشتن رامین، برای آسیا هیچ مشکلی نخواهیم داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیس درخصوص احتمال بازگشت رضاییان و سایر مسائل اخیر پرسپولیس به سؤالات ما پاسخ می‌دهد.
 
گفته می‌شود رامین رضاییان از رفتار قبلی‌اش در قبال سرمربی پرسپولیس ابراز پشیمانی کرده و به همین دلیل باشگاه او را به پرسپولیس بازمی‌گرداند. نظرتان در این خصوص چیست؟
خدا را شکر که رامین برمی‌گردد. نظرم روی بازگشت او بسیار مثبت است و واقعاً خوشحالم که او به پرسپولیس برمی‌گردد چون رامین را بازیکن بسیار خوبی می‌دانم و واقعاً دوست دارم او به پرسپولیس برگردد.
بدون شک حضور رضاییان در دفاع برای پرسپولیس بسیار مفید خواهد بود.
رامین مدافع کناری بسیار خوبی است که با شایستگی به تیم ملی راه یافته، ضمن اینکه جدا از او، ما مدافعان خوب دیگری نظیر سیدجلال، محمد انصاری و حسین ماهینی را هم داریم که واقعاً خوب هستند و جزو بهترین‌های ایران محسوب می‌شوند.
 
با بازگشت رضاییان، شرایط برای ماهینی که در دفاع راست نمایش خوبی داشته، چه می‌شود؟
حسین ماهینی و رامین رضاییان هر دو بسیار خوب هستند و مطمئناً برای حضور در جناح راست با هم رقابت خوبی خواهند داشت اما نکته حائز اهمیت برای ما حضور در آسیاست و با بازگشت رامین در زمینه دفاعی، کلاً هیچ مشکلی نخواهیم داشت.
 
اما لیست‌تان پر است، در این زمینه چه خواهید کرد؟
حتماً آقای برانکو باید در این زمینه تصمیم بگیرد که نام چه بازیکنی را از لیست خارج کند و با هماهنگی مدیریت باشگاه، اقدامات لازم انجام خواهد شد.
درخصوص تیم پیشکسوتان ایران و شکست سنگین مقابل تیم منتخب لالیگا چه نظری دارید؟ شکستی که آقای پروین دلیل آن را سنگینی بازیکنان و برنج! دانسته بودند!
به نظرم اگر تیمی داشته باشیم که هفته‌ای دو، سه بار تمرین داشته باشد، شرایط ما بسیار خوب خواهد شد اما وقتی تیمی فقط ۴۸ ساعت مانده به بازی جمع شده و آماده بازی می‌شود، شرایط این‌گونه می‌شود.
 
حضور علی‌آقا و شما روی نیمکت همه را یاد زمان حضورتان در پرسپولیس انداخت.
بله، واقعاً دوران خوب و طلایی بود و یادش بخیر که چه روزهایی را سپری کردیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: