کد خبر: ۶۷۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
تعداد بازدید: ۷۵۱
شاهد نه از غیب و نه از آسمان، بلکه از تمرین استقلال رسید! شاهدی بر این مدعا که در تمرین و مسابقه، برای تیم استقلال باید جور دیگری بود! باید جور بهتری بود!
تمرین؛ پاشنه آشیل استقلال! تمرین؛ چشم اسفندیار استقلال!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، شاهدی بر این مدعا که استقلال - درست مثل پرسپولیس و عیناً شبیه تراکتور و نظیر سپاهان- تیم دیگری است و بازیکنانش، باید تعهد خود را به جا آورند! تعهدی در قبال استقلالی بودن!
 
بحثی داشتیم در چند و چون این توقع که بجا می‌نماید و بحثی داشتیم در دایره مشمول این اصل که کدام کسان را شامل می‌شود که از تمرین استقلال خبر آمد؛ یکی مصدوم شد و یکی- که بازیکن مهم‌تری نیز هست و باید از ستارگان لیگ برتر شمرده شود- تمرین را نیمه‌کاره رها کرده است! چون نمی‌تواند! چون فشار تمرین زیاد و سنگین است!

سؤال لازم نیست! پرسش دلیلی ندارد! استقلال بعد از حدود 3 ماه و بیشتر از 3 ماه تمرین کردن، بازیکنی دارد- از جمله مردان فیکسش- که نای ادامه تمرین را ندارد! توان همپایی با دیگران را ندارد! و این خبر نو، منهای همه مشاهدات ما در مسابقه‌های رسمی و غیررسمی سال 95 است!

همواره از خود می‌پرسیدیم چرا بختیار رحمانی خوب بازی نمی‌کند؟ اینک این دلیل! اینک این علت!

همواره از خودمان سؤال می‌کردیم کاوه رضایی چرا همانی نیست که قرار بود باشد؟! دنبال این جواب بودیم که استقلال را چه می‌شود؟ خود را به در و دیوار می‌زدیم که استقلال منصوریان چرا تیم پرصلابت و تیم صاحب پرستیژی که باید باشد، نیست! چرا، چرا و چرا؟

الان همه چیز روشن است! الان همه چیز معلوم است! الان همه چیز لباس عینیت بر تن دارد! اینک ماییم و استقلالی که باید و هست! اینک ماییم و استقلالی که نباید و هست! استقلال «پُر» تمرین کرده، اما استقلال خوب ساخته نشده! استقلال زیاد تمرین کرده، اما هنوز «فیت» نشده! هنوز «سرپنجه» و تیز و تند نشده! هنوز به اوج آمادگی حرکتی دست نیافته! استقلال بد بازی می‌کند!

تیمی که باید تجدیدنظر کند- آری باید تجدیدنظر کند- حتی در نحوه آماده‌سازی بدنی‌اش! تیمی که باید بیشتر، سریع‌تر، بلندتر و قوی‌تر بدود، بپرد و بجنگد! تیمی که به مراتب بیشتر بجنگد!

برای گل زدن که پاشنه آشیلش شده، تن بدهد به پیکاری بی‌امان! برای گل نخوردن که چشم اسفندیارش به حساب می‌آید، پا پس نکشد، از هیچ نبردی، در هیچ صحنه‌ای و این با غش کردن و کم آوردن در تمرین ممکن نمی‌شود! استقلال را باید لباس عافیت پوشاند! لباس سلامت و میل به خوب بودن!

گفته می‌شود استقلال تیم دیگری است! گفته می‌شود استقلالی‌های نوآمده، باید اندازه‌های خود را تغییر دهند! توقع می‌رود استقلالی‌ها، بزرگ و بزرگ‌منشانه رفتار کنند! این دایره تا کجا باز می‌شود؟! این دایره تا کجا شمول دارد و چه کسانی را شامل می‌شود؟! فقط بازیکنان!

بازیکنان را فهمیدیم! بازیکنان را قبول کردیم، درباره مربیان، درباره کادر فنی، درباره مدیر فنی، چه باید گفت؟
آری و صد آری که در استقلال، مربیان هم باید جور دیگری مربیگری کنند! در استقلال، مربیان هم باید قوی‌تر، باید فنی‌تر، باید روزآمدتر، باید عاشق‌تر مربیگری کنند! در حد استقلال، در حد این استقلال! در اندازه تیمی که بازیکنان خوب کم ندارد! در اندازه تیمی که بازیکنانش، قیمت میلیاردی دارند! در اندازه تیمی که چشم به سکوی اول دارد! در اندازه تیمی که مربی‌اش، با برانکو، ویسی، قلعه‌نویی، سر رقابت و سر ستیزی نواندیشانه دارد!

در اندازه تیمی که هم سرمربی دارد، هم مدیر فنی دارد! هم با مردم است! هم در دل مردم است!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: