کد خبر: ۶۷۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
تعداد بازدید: ۴۰۰
نماینده سابق مردم شهرهای قوچانو فاروج که سابقه سه دوره وکالتمردم این حوزه را دارددر کانال تلگرام خود نقد و سئوالی در رابطه با جابجایی ائمه جمعه منتشر نموده که مشروح آن در پی می آید.
مردم کجای کارهستند؟! مردم کجای کارهستند؟ امام جمعه محترمی بیش از سی سال سکاندار شهرمان بود علیرغم درخواست تعویض وی از سوی بسیاری از مردم و مسئولین نشد که نشد وقتی هم شد چطور شد بماند امام جمعه محترم دیگری که حدود دو سال است جایگزین وی شده است ناگهان مردم راضی از وی شوک زده از رفتنش با خبر می شوند این هم بماند امام جمعه محترم موقت بومی همین شهر که بیش از ۱۵سال است در سنگر نماز جمعه و از اول انقلاب در سنگرهای مختلف دیگر باخوشنامی در خدمت مردم است علیرغم درخواست همه مردم ومسئولین مورد بی توجهی قرار می گیرد را چه باید کرد راستی مردم کجای کارهستند، والله اعلم
محمد باقر ذاكري
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: