کد خبر: ۶۷۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۵۶۰

حامیان موضع حجت الاسلام سیداحمد علم الهدی، امام جمعه ی مشهد در مخالفت با برگزاری کنسرت در مشهد، بنا دارند روز جمعه تجمع کنند.

به گزارش انصاف نیوز، در فراخوان های حامیاناین موضع با عنوان «تجمع بزرگ مدافعین حریم رضوی در مشهد»، گفته شده که این تجمع بعد از نماز جمعه ٥ شهريور ٩٥ در صحن جامع رضوى برگزار می شود؛ برنامه ای که معمولا بدون مجوز است در حالی که جریانات غیرهمسو ملزم به دریافت مجوز هستند.

در زیر عنوان این فراخوان ها آمده: «تجمع بزرگ مدافعین حریم رضوی در مشهد، در صیانت از هویت معنوی مشهد الرضا (ع) و و دفاع از علمدار انقلابی شهر، آیت الله علم الهدی».

کلانشهر «مشهد»، ۲٬۷۶۶٬۲۵۸ نفر جمعیت دارد. قابل پیش بینی نیست که روز جمعه در پاسخ به فراخوان، چند درصد از این جمعیت در حمایت از موضع امام جمعه ی مشهد تجمع خواهند کرد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: