کد خبر: ۶۷۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۶۶۱
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌ شرقی گفت: با تلاش و مراقبت تکنسین‌های اورژانس 115، نوزاد دختر در آمبولانس اورژانس 115 به سلامت به دنیا آمد و به بیمارستان انتقال داده شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حبیب حسینقلی‌زاده گفت‌: ساعت 22:50 دیشب (چهارشنبه سوم شهریورماه) با گزارش درد زایمانی به اپراتوری فوریت‌ های پزشکی تبریز، پایگاه 205 تبریز به جاده «تبریز - صوفیان»، حوالی پلیس راه اعزام شده و بانوی 26 ساله‌ای که دچار دردهای زایمانی شده و داخل خودروی شخصی بود را تحویل گرفتند.

حسینقلی‌زاده افزود: با تلاش تکنسین‌های اورژانس 115 نوزاد دختر به سلامت به دنیا آمد و به بیمارستان طالقانی تبریز انتقال داده شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: هم‌اکنون وضیعت عمومی مادر و نوزاد خوب است و در بیمارستان بستری هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: