کد خبر: ۶۷۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۴۲۵
نماینده‌‎ای که همچنان به دولت‌روحانی اتهام می‌زند و کسی هم برخورد نمی‌کند
کریمی‌قدوسی از جمله نمایندگانی است که بارها علیه سیاست‌های دولت روحانی، به‌خصوص مذاکرات هسته‌ای- اقدام کرده و تلاش زیادی نیز برای کارشکنی در اجرای برجام انجام داده است.
از گاف‌ در مخالفت با برجام تا درخواست ممنوع‌التصویری‌خاتمی و اتهام به دولت‌روحانیبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، جواد کریمی‌قدوسی از اعضای جبهه پایداری و نماینده مشهد در مجلس که از حامیان احمدی‌نژاد و مخالفان سرسخت دولت یازدهم است، مدعی بازداشت یک عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان به اتهام جاسوسی شده است. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این نماینده که در خبرسازی و اتهام‌زنی علیه دولت روحانی از سابقه‌ای طولانی برخوردار است، در گفت‌وگو با یک نشریه مخالف دولت ادعا کرده که "این جاسوس 10 روز پیش در سفر محمدجواد ظریف به ترکیه جزو تیم سفر بوده اما از همان داخل هواپیما دستور بازداشت وی صادر می‌شود و از داخل هواپیما در ترکیه پیاده نمی‌شود و به ایران بازگردانده می‌شود." این ادعا با واکنش و تکذیب وزارت امورخارجه مواجه شده است. "

از گاف‌ در مخالفت با برجام تا درخواست ممنوع‌التصویری‌خاتمی و اتهامات بی‌سابقه به دولت‌روحانی

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، ضمن "بی‌پایه، بی‌ربط، کذب محض و قولی‌غلط" دانستن ادعای این نماینده، گفته است: چگونه ممکن است آقای قدوسی که نمایندگی مردم محترم و صادق مشهد مقدس را در مجلس محترم شورای اسلامی بر عهده دارند، در عصر ارتباطات گسترده که دسترسی به اطلاعات صحیح پیرامون یک سفر سیاسی بسیار سهل و آسان است به خود اجازه می‌دهد مطالبی غلط را عجولانه و بدون هیچ‌گونه بررسی اولیه بیان کند. بی‌شک علل و انگیزه‌های آشکار و نهان اظهار چنین سخنان بی‌اصل و اساسی کاملا واضح و روشن است.

قاسمی افزود: وزارت امور خارجه با مدنظرقراردادن مصالح و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران قصد ورود به این‌گونه دروغ‌پردازی‌های واهی و بازی‌های سیاسی ناصواب را ندارد و تاکید می‌کند که عده‌ای معدود نباید منافع و امنیت ملی را قربانی اهداف و اغراض زودگذر جناحی و شخصی خود کنند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، نکته اینجاست که بسیاری از رسانه‌های همسو با این نماینده دلواپس، همچنان این خبر دروغ را به‌عنوان بهانه‌ای علیه دولت و برجام منتشر می‌کنند. و جالبتر اینکه، این بار اول نیست که آقای کریمی‌قدوسی به اتهام‌زنی علیه دولت می‌پردازد و کسی هم تاکنون با وی برخوردی نکرده است.

کریمی‌قدوسی از جمله نمایندگانی است که بارها علیه سیاست‌های دولت روحانی، به‌خصوص مذاکرات هسته‌ای- اقدام کرده و تلاش زیادی نیز برای کارشکنی در اجرای برجام انجام داده است. این نماینده مشهد در دوره هشتم و نهم با حدود ده درصد از آرای واجدان شرایط وارد مجلس شد.

این نماینده مخالف دولت در جلسه‌ای در مجلس، به ظریف گفته بود: "حضرت آقا به شما تذکر داده است." ظریف هم در پاسخ به وی گفته بود: "شما دروغ می‌گویید و با این‌گونه حرفها به آقا تهمت می‌بندید و به آقا ظلم می‌کنید و در آن جلسه هرگز آقا به من تذکر ندادند. شما که در آن جلسه حضور نداشتید و چگونه وقتی در آن حاضر نبودید می‌توانید آنقدر راحت دروغ بگویید؟" گفتنی است که بعد از آن، رهبر انقلاب در دیداری و به‌صورت تلویحی اظهارات این نماینده را تکذیب کرده بودند.

این نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد و سعیدجلیلی در یکی از طرح‌هایی که با دیگر نمایندگان همسو، علیه مذاکرات هسته‌ای در مجلس ارائه کرده بودند، معاهده ان. پی. تی(N.P.T)  را ‌ام. پی. تی(M.P.T) نوشته بود که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت. وی همچنین اخیراً در مصاحبه‌ای گفته بود "معتقدم و احتمال زیاد هم می‌دهم در همین دولت، رئیس جمهور دست به دامن رهبری خواهند شد و به ایشان خواهند گفت که بیایید و ما را از برجام نجات بدهید چراکه روز ملی آتش زدن برجام دور نیست و... ملت خود را برای روز ملی آتش‌زدن برجام آماده خواهد کرد."

کریمی‌قدوسی همچنین در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۲، خواستار ردصلاحیت روحانی شد و یک‌بار نیز در اتهامی بی‌سابقه رئیس‌جمهور را متهم به «دادن اطلاعات مهم فقهی به انگلستان» کرد. وی همچنین از جمله نمایندگانی بود که در نامه‌ای به وزیر دادگستری خواستار ممنوع‌التصویری سیدمحمد خاتمی شده بودند. جالب اینکه در این نامه نیز کلمه «باقی» به غلط «باغی» نوشته شده بود.

این نماینده اصولگرای مجلس همچنین در اتهامی عجیب و مضحک علیه دولت، مدعی شده بود که برادر رئیس‌جمهور طی تماسی با خانم شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان، ضمن تقلید صدای رئیس‌جمهور، وی را از انجام یک سفر منصرف کرده است.

معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور نیز طی اطلاعیه‌ای اظهارات کریمی‌قدوسی را تکذیب کرده بود و با یادآوری سوگند موضوع اصل 67 قانون اساسی(برای نمایندگان مجلس) تاکید کرده بود: انتظار می‌رود این نماینده مجلس در اظهارنظرها و انجام وظایف وکالت، امانت و تقوا را رعایت کند؛ هر چند به نظر می رسد این روزها در ادامه هجمه‌ها، فشارها و تخریب‌های بی‌امان علیه دولت و در بازار مکاره سیاست، دیگر متاع اخلاق و امانت و تقوا خریداری نداشته و به ثمن‌بخس به حراج گذاشته می‌شود.

 عملکرد و رفتار مخالفان دولت روحانی در سال‌های گذشته نشان داده که این افراد از هر اقدامی که گمان کنند می‌توان از آن علیه دولت استفاده و باعث تخریب دولت شود، دریغ نمی‎‌کنند. پیش‌بینی می‌شود با توجه به انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96، بر حجم این هجمه‌ها و خبرسازی‌‎ها از سوی مخالفان دولت و رسانه‌های آن‌ها افزوده شود.  
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: