کد خبر: ۶۷۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۷۱۵
تکلیف ورزشگاه یادگار امام تبریز مشخص شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، پیش از ظهر امروز نماینده شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی در سفری به تبریز در جلسه ای مهم با مسوولان استانی و ورزشی این شهر پیرامون وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام شرکت کرد.

در این جلسه مقرر شد چمن ورزشگاه از کشور ترکیه ظرف روزهای آینده وارد ایران شود و براساس برنامه ریزی ها این چمن از هفته پنجم یعنی دیدار حساس تراکتورسازی و پرسپولیس آماده بهره برداری خواهد بود اما با نظر مسوولان در جلسه امروز مقرر شد که بهره برداری از چمن از اواسط مهرماه صورت بگیرد

مهندس عباسی معاونت فنی و ورزشی شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی درباره نشست امروز در گفت وگو با کاپ، اظهار داشت: تاسیسات و لوله گذاری های ورزشگاه به پایان رسیده است و فردا آخرین مرحله انجام خواهد شد و سپس بستر برای کارگزاری چمن آماده خواهد شد. ما هم می توانیم چمن داخلی استفاده کنیم و هم در ترکیه با مزرعه برای در اختیار گرفتن چمن هماهنگی های لازم صورت گرفته است. در نشست امروز قرار بر این شد تا چمن از کشور ترکیه وارد شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی چمن ورزشگاه از هفته پنجم لیگ برتر یعنی پیش از دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس آماده می شود. اما طبق توافقی که در جلسه امروز صورت گرفت، برای حفظ چمن از هفته پنجم به بهره برداری نخواهد رسید.

عباسی در توضیح این موضوع بیان داشت: چمن موجودی زنده است و قرار است از کشوری دیگر به ایران برسد و ممکن است در این نقل و انتقال به خاطر تغییرات آب و هوایی به زمانی برای ریشه سازی نیاز داشته باشد. لذا قرار بر این شد تا در هفته پنجم به چمن استراحت بدهیم و سپس از آن بهره برداری شود. به احتمال فراوان بهره برداری از این چمن از اواسط مهرماه ممکن خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: