کد خبر: ۶۷۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸
تعداد بازدید: ۵۹۴
پزشک تراکتورسازی تبریز آخرین وضعیت مصدومان این تیم را تشریح کرد.
به گزارش خبرداغ،دکتر مجید صادقی در گفت وگو با کاپ، اظهار داشت: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی به سر می برد و بازیکنان تمرینات بانشاطی را پشت سر می گذارند. مهدی شریفی در لحظه مصدومیت همه ما را نگران کرد و من یک لحظه فکر کردم دچار شکستگی شده است زیرا ضربه جایی خورد که او جراحی کرده بود اما خوشبختانه مصدومیت او جدی نبود و می تواند پس از 10 روز آب درمانی و کارهای اختصاصی به تمرینات تیمی اضافه شود.

وی درباره کرار جاسم گفت: کرار از فردا به تمرین اضافه می شود و باید کارهای اختصاصی انجام دهد.

پزشک تراکتورسازی درباره شرایط محسن بنگر نیز بیان داشت: شرایط خوبی دارد و بهتر شده است اما هنوز صددرصد نشده و دلیل آن هم این بود که وی در دقیقه 20 آسیب دید و 70 دقیقه روی مصدومیت خود بازی کرد و موجب تشدید آن شد. با این حال به بازی با پرسپولیس می رسد.

صادقی درباره هادی محمدی گفت: او دست خود را گچ گرفته بود و الان 4، 5 روز است که گچ دستش را باز کرده و به جز تمرینات درگیرانه در دیگر بخش ها می تواند فعالیت داشته باشد.

وی درباره علیرضا رمضانی خاطرنشان کرد: شرایط خوبی دارد از ناحیه کشاله پا دچار کشیدگی شده بود که دوران درمان را سپری کرد و اکنون نیز مشکلی ندارد.

صادقی در پایان درباره ایرانپوریان گفت: چیز مهمی نبود. ضربه این به سر او وارد شد که مقداری از ناحیه پرده گوش آسیب دید که خوشبختانه موضوع حادی نبود. به نظر من نباید مصدومیت های ساده را بزرگ جلوه داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: