کد خبر: ۶۷۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
تعداد بازدید: ۳۱۳
عضو شورای مرکزی کارگزاران:
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت:یک دهم ثروت دنیا و یک صدم مالکیت دنیا در اختیار زنان است و به همین دلیل با تفکر و اراده بیشتری در این مسیر حرکت می کنند.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فاطمه مقیمی در نشست در انقلاب کارآفرینی که عصر امروز برگزار شد، با بیان اینکه بزرگترین سرمایه هر کشور، سرمایه نیروی انسانی آن است، تصریح کرد: باید یک تغییر بزرگ در جامعه صورت بگیرد، تا دغدغه‌های اشتغال مردم حل شود.

او با بیان اینکه نباید به اشتغالی را کارآفرینی خواند چراکه کارآفرینی یک علم است، تاکید کرد که جامعه رشد پیدا نمی‌کند، مگر اینکه کار آفرینی مبتنی بر تفکر شناخته شود.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: یک‌دهم ثروت دنیا و یک‌صدم مالکیت دنیا در اختیار زنان است و به همین دلیل زنان با تفکر و اراده بیشتری در این مسیر حرکت می‌کنند و باید بدانیم هدف ما اثرگذاری برای ارتقا جامعه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: