کد خبر: ۶۷۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
تعداد بازدید: ۴۳۵
نتایج یک گزارش جدید نشان می‌دهد که حدود نیمی از زنانی که در پلیس ملی استرالیا کار می‌کنند، اعلام کرده‌اند که در محیط کار با آزار و اذیت جنسی روبرو شده‌اند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری تسنیم: بررسی فرهنگ محیط کار در پلیس فدرال استرالیا نشان می‌دهد که بیش از 60 درصد زنان و مردان شاغل در پلیس استرالیا اعلام کرده‌اند که هدف آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند.

الیزابت برودریک نویسنده این گزارش و کمیسر سابق تبعیض جنسی استرالیا در این باره تاکید کرد: در زمینه آزار و اذیت جنسی، اقدامات سریع و فوری لازم است.

نتایج تحقیق و بررسی نشان داده است که 46 درصد زنان و 20 درصد مردان اعلام کرده اند که در محیط کار در پلیس استرالیا طی 5 سال گذشته با آزار و اذیت جنسی روبرو شده‌اند.

این گزارش حاکی است که ارقام اعلام شده در خصوص آزار و اذیت جنسی در نیروی پلیس استرالیا، دو برابر بیشتر از میانگین ملی بوده است.

گزارش منتشر شده نشان می دهد که 62 درصد مردان و 66 درصد زنان اعلام کرده اند که در 5 سال گذشته در محیط کار مورد آزار قرار گرفته اند.

برخی نیروهای پلیس احساس کرده اند که اگر آزار و اذیت جنسی را گزارش دهند، مورد آسیب و لطمه از سوی مقامهای مافوق قرار خواهند گرفت. برخی کارکنان پلیس استرالیا نیز اعلام کرده اند که روند رسیدگی به شکایات مربوط به آزار و اذیت جنسی، بسیار طولانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: