کد خبر: ۶۷۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
تعداد بازدید: ۳۸۶
محمد نصرتی؛
محمد نصرتی بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به دلیل مصدومیت نتوانست فصل گذشته بازی کند و تقریبا فصل را از دست داد.
به گزارش خبرداغ ،محمد نصرتی بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به دلیل مصدومیت نتوانست فصل گذشته بازی کند و تقریبا فصل را از دست داد. گفته می شد او به زودی به تیم دیگری ملحق خواهد شد، با نصرتی تماس گرفتیم تا درباره تیم جدیدش بپرسیم. بازیکن سابق پرسپولیس در این باره به بانک ورزش گفت: من با گسترش فولاد قرارداد نداشتم ولی اجازه دادند که با این تیم تمرین کنم و اگر شرایط مساعد بود به لیست اضافه شوم.

 

نصرتی درباره قطعی بودن قراردادش گفت: هیچ چیزی قطعی نیست ولی بالاخره از اول فصل با این تیم تمرین می کنم و روز گذشته هم در نخستین بازی دوستانه همراه گسترش فولاد بودم و برای شان بازی کردم، به زودی همه چیز نهایی می شود.

 

مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط خودش گفت: مصدومیت سختی را پشت سر گذاشته ام و فکر می کنم بعد از چند بازی دوستانه می توانم به شرایط ایده آل برگردم، باید ببینیم در ادامه چه پیش می آید.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: