کد خبر: ۶۷۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
تعداد بازدید: ۳۸۰
اعمال تغییرات جدید در کمیسیون‌های تخصصی دولت
وزیر راه و شهرسازی و معاون امور مجلس رئیس جمهور از ترکیب کمیسیون اقتصاد دولت حذف و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به ترکیب کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک اضافه شد.
به گزار ش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: هیات وزیران در جلسه چهارشنبه هفته گذشته 95/5/27 به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی وزیر راه و شهرسازی و معاون امور مجلس رئیس جمهور را از ترکیب کمیسیون اقتصاد دولت حذف و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور را به ترکیب کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک اضافه کردند.

متن این مصوبه به شرح زیر است:

دفتر هیات دولت- وزارت راه و شهرسازی

سازمان اداری و استخدامی کشور- معاونت امور مجلس رئیس جمهور

هیات وزیران در جلسه 1395/5/27 به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

1- وزیر راه و شهرسازی و معاون امور مجلس رئیس جمهور از ترکیب کمیسیون اقتصاد موضوع بند (1) ماده (6) تصویب نامه شماره 111947/ ت 49506 هـ مورخ 1392/5/30 و اصلاحات بعدی حذف می‌شوند.

2- رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به ترکیب کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک موضوع بند (2) ماده (6) تصویب‌نامه یاد شده اضافه می‌شود.
 
کمیسیون‌های تخصصی دولت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: