کد خبر: ۶۷۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۲۹۸
دلسوزی شهردار ریو برای یانکی‌ها؛
یکی از شناگران دروغگوی آمریکایی به خاطر دروغی که گفته بود، عذرخواهی کرد.
عذرخواهی اینستاگرامی شناگر دروغگوبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز،  ریان لوچته و سه شناگر آمریکایی اعلام کرده بودند در یک پمپ بنزین مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند. پلیس برزیل اخیرا اعلام کرد این ماجرا دروغ بوده است.
 
دادگاه برزیل نیز حکم مصادره پاسپورت این شناگران را صادر کرد اما در نهایت با وساطت مسئولان، پاسپورت شناگران به آنها بازگردانده شد و آنها توانستند به کشور خود بازگردند.
 
جیمی فیگن، یکی از چهار شناگر آماریکایی اعلام کرد به دلیل رفتار نامناسب خود یازده هزار دلار به خیریه برزیل اهدا خواهد کرد.
 
ریان لوچته نیز در اینستاگرامش نوشت: «می‌خواهم به خاطر رفتار هفته‌ گذشته‌ام عذرخواهی کنم. به خاطر این که به اندازه کافی در روایت ماجرا دقت نکردم و تمرکز ورزشکارانی که برای رسیدن به آرزوهای خود به المپیک آمده بودند را گرفتم. بیرون ماندن تا اواخر شب در یک کشور خارجی مشکل ساز است. مانع زبان وجود دارد. افتخار می‌کنم که نماینده کشورم در المپیک بودم. باید از این اتفاق جلوگیری کرد. اشتباه خود را در این اتفاق می پذیرم و از این اتفاق درس‌های ارزشمندی گرفتم.»
 
ادواردو پائس، شهردار ریو نیز در این باره گفت‌: «تنها حس من به این شناگران دلسوزی است. شرم آور است که آنها چنین شخصیت ضعیفی دارند. کمیته‌ المپیک باید این مشکلات را حل کند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: