کد خبر: ۶۷۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۱
تعداد بازدید: ۴۰۳
 سه نشان برتر در حوزه مدیریت در صنعت بانکداری، تامین رفاه مشتریان در خدمات بانکداری و کارآمدی روابط عمومی در صنعت بانکداری در هفتمین اجلاس روسای آیتک به بانک سرمایه تعلق گرفت. به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، در هفتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور (آیتک) نشان عالی برترین مدیریت سرآمد در صنعت بانکداری به دکتر محمدعلی هادی، رئیس هیات‌مدیره بانک سرمایه اعطا شد. همچنین در این همایش جایزه بین‌المللی Supporter of Customer Welfar (حامی رفاه مشتریان در خدمات بانکداری) از سوی کشور آلمان به‌دلیل حسن سوابق و افتخارات و فعالیت‌های تاثیرگذار اقتصادی به بانک سرمایه اهدا شد. در این مراسم، نشان ملی برترین روابط عمومی دانش‌محور و کارآمد در صنعت بانکداری نیز به روابط عمومی بانک سرمایه اعطا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: