کد خبر: ۶۷۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۷۱۳
لیونل مسی در پیروزی مقابل سویا و قهرمانی در سوپر کاپ سه رکورد را جا به جا کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، *مسی با گلزنی در بازی مقابل سویا رکورد بیشترین گل در بازی سوپر کاپ اسپانیا را در اختیار دارد:
مسی تا کنون در سوپرکاپ 11 گل زده بود که با گل مقابل سویا به 12 گل رسید. نزدیک ترین فرد به او رائول گونزالس از رئال مادرید با 7 گل است.

*اولین و تنها بازیکنی که در شش مسابقه سوپر کاپ گلزنی کرده است:
 با گلزنی مقابل سویا، لیونل مسی به تنها بازیکن تبدیل شد که توانسته در شش مسابقه سوپر کاپ اسپانیا گلزنی کند، هیچ بازیکنی تا به حال در بیشتر از چهار سوپر کاپ مختلف گلزنی نکرده است. بجز گلزنی مقابل سویا، مسی در بازی مقابل بیلبائو(2015)، رئال مادرید(2012)،(2011)،(2010)، و هت تریک مقابل سویا(2009) گلزنی کرده است.

*کسب بیشترین عنوان سوپر کاپ در تاریخ:
با قهرمانی مقابل سویا، مسی موفق به کسب هفتمین سوپر کاپ خود به عنوان یک بازیکن شد و رکورد جدیدی را بر جای گذاشت. بجز مسی، تنها آندرس اینیستا به این تعداد قهرمانی رسیده است. مسی در سال های 2005، 2006، 2009، 2010، 2011، 2013، و 2016 موفق به کسب سوپر کاپ اسپانیا شده است.
پیروزی مقابل سویا هفتمین جام او در طول 11 سال بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فقط مسی وبیرانوند
Denmark
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
0
0
اینه بهترین بازیکن جهان وتاریخ
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: